#4 - Świat e-commerce

07.10.2020
Sebastian Kot
               Marketing internetowy ("e-commerce") to właśnie tym zajmujemy się w FAEO.  Tworzenie i pozycjonowanie reklam w wyszukiwarkach (SEM) nie jest łatwym zadaniem dla współczesnego, zapracowanego przedsiębiorcy, który pragnie maksymalizacji zysków przy niskich wydatkach. Chcemy pokazać Wam, drodzy, potencjalni klienci, świat marketingu i reklamy w wyszukiwarkach z profesjonalnym podejściem i merytorycznym przygotowaniem.

                Odpowiednia optymalizacja słów (SEO - Search Engine Optimization) które używamy, to sposób aby nasza witryna pojawiała się jak najwyżej w organicznych wynikach wyszukiwań. Jest to nasz priorytet, gdyż im wyżej w wynikach wyszukiwań się znajdujemy, tym bliżej naszego potencjalnego klienta jesteśmy. Aby osiągać możliwe jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwań, musimy szczególną uwagę zwrócić  na nasze słowa kluczowe. Pomagają one wyszukiwarkom "czytać" naszą stronę i ulokować ją w miejscu w którym według niej powinna się znaleźć, analogicznie do trafności słów kluczowych.

                Pozycjonowanie w wysokich wynikach wyszukiwań, swoich usług czy produktów w sieci to nielada zadanie dla naszego e-biznesu.  Skupmy się na tym czym jest marketing w wyszukiwarkach. SEM - Search Engine Marketing, to ogół działań markeingowych (przykładem są linki sponsorowane), które pomagają umieścić naszą stronę na samej górze wyników wyszukiwań. E-commerce to świetny sposób na promowanie swoich usług czy produktów i docieranie do coraz większego grona potencjalnych klientów. Przed podjęciem jakichkolwiek działań marketingowych musimy jednak poświecić dużo uwagi na trafność słów kluczowych w naszej witrynie. Należy zwrócić szczególną uwagę na to, by na naszej stronie nie znajdowały się zbędne słowa klucze, które wyszukiwarka rozszyfruje, a które nie są istotne dla naszej promocji. Wtedy niepotrzebnie poszerzamy grono odbiorców, którzy niekoniecznie mogą być zainteresowani.
               
                Jaka jest przewaga SEM nad tradycyjnym marketingiem? Przedewszystkim jest on niesamowicie efektywny, biorąc pod uwagę bilans kosztów i potencjalnego spektrum odbioru. Ogromną zaletą jest dostosowanie do klienta. Segmentacja klientów to najlepszy sposób na docieranie do klientów, ktorzy są zainteresowani naszym asortymentem. Marketing internetowy może zapewnić nam także ogromne korzyści w relatywnie krótkim czasie, ale co jest ciekawsze pozwala nam myślec perspektywicznie, długofalowo.

                Marketing on-line nie jest łatwą sprawą, dla wdrażającego się w skomplikowane algorytmy wyszukiwarek przedsiębiorcy. Należy mieć na uwadze wiele drobnych i łatwych do przeoczenia szczegółów, które finalnie tworzą kompleksowy i interaktywny obraz pełen możliwości.

                Pamiętajmy, że sama optymalizacja słów kluczowych, bez odpowiedniej promocji to nie wszystko. Sam marketing internetowy, bez właściwej optymalizacji aspektów wewnętrznych naszej witryny, też na zbyt wiele się nie zda. Kluczem do sukcesu jest budowanie, cegiełka po cegiełce, naszego imperium w sieci. Dlatego właśnie FAEO jest dla Was, byśmy mogli stać się jego częścią i zadbać o każdy, najmniejszy detal.
 

PARTNER:

strzalka
ADS Allegro Partner+
Nieoficjalny partner Baselinker
strzalka

SOCIAL MEDIA:

facebook_img
instagram_img